U narednom periodu Mladi ambasadori će organizovati seriju otvorenih onlajn predavanja sa ekspertima iz oblasti kreativnih industrija iz celog sveta, kako bismo međusobno delili znanje, ekspertizu, informacije i najvažnije, podršku.
Trenutna pandemije virusa posebno je kritična za kulturni i kreativni sektor zbog naglog i masovnog gubitka mogućnosti prihoda. Eksperti će dati svoje viđenje trenutne situacije, izazova sa kojima se sektor suočava i kako će se razvijati nakon završetka pandemije.
21/05/2020
Kruno Ris: Day after
Webinar „Day after“ smo posvetili propadanju biznisa, odnosno, šta raditi kad ideja ne postane realnost ili vrlo brzo prestane da to bude; šta raditi dan nakon propadanja biznisa i šta nikako ne raditi.
Naš gost je bio Kruno Ris, zadužen za razvoj Enterprise Management Aplikacije u Zagrebačkoj banci. Kruno je arhitekta softvera i menadžer proizvoda sa preko 20 godina iskustva u IT-ju. Zaljubljenik je u preduzetništvo, nove poslovne izazove i nove mogućnosti koje pruža industrija 4.0 a sa kojima se može razvijati poslovanje. Vodio je tehničke i kreativne timovima koji pružaju softverska i tehnološka rešenja za preduzeća koja žele da rastu i dominiraju na svojim tržištima.
14/05/2020
Adam Frampton: Future of architecture
Na webinaru „Future of achitecture“ je Adam Frampton, arhitekta i direktor kompanije Only If, dizajnerskog studija za arhitekturu i urbanizam iz Njujorka, govorio o potrebi za novim javnim prostorima, ulozi arhitekata u pandemiji i kako oni mogu sprečiti narednu krizu.
Adam je takođe i docent na Visokoj školi za arhitekturu, planiranje i očuvanje na Univerzitetu Kolumbija. Koautor je publikacije “Gradovi bez zemlje“ koji preslikava hongkonške trodimenzionalne mreže pešačkog saobraćaja i javnog prostora. Njegovi radovi i istraživanja izloženi su u 12, 14. i 16. Venecijanskom bijenalu, Muzeju moderne umetnosti, Izlogu umetnosti i arhitekture, Centru za arhitekturu i Institutu Van Alen, Njujork.
Pored predavanja, prisutnima se obratio i ataše za kulturu Ambasade Sjedinjenih Američkih država, gospodina Michaela Brooka koji je pozdravio učesnike i govorio o trenutnim aktivnostima Ambasade SAD u Srbiji.
07/05/2020
Milan Janić: Transformersi 2.0
Na webinar „Transformersi 2.0“ smo govorili o kreativnim industrijama kao glavnim pokretačima transformacija u proizvodima, procesima i ponašanjima, kao i krizi kao prilici za pozitivne premene – transformacije.
Naš predavač bio je Milan Janić, kreativni direktor i brand konsultant koji živi u Francuskoj. Sarađivao je sa brojnim internacionalnim klijektima (Hilton, L’Oreal, Marriot, 3M…). Osnivač je naučnog projekta iz oblasti neuromarketinga u kome istražuje uticaj CSR poruka na mozak.
Pored predavanja, učesnicima se obratila Katrin Fodri, ataše za kulturu Ambasade Francuske i predstavila trenutne aktivnosti Ambasade Francuske i planove za podršku kulturnom i kreativnom sektoru.
30/04/2020
Christina Forster: Digital Marketing as a force for good
Na webinaru „Digital Marketing as a force for good“ smo govorili sa Kristinom Forster o etičkom digitalnom marketingu i pozitivnom uticaju koji može imati u ovoj krizi.
Tokom svoje karijere Kristina je radila u modnoj, sportskoj, muzičkoj, medijskoj i IT industriji sa kompanijama kao što su Red Bul, Nivea, Labelo, Boden ili Cisco Austrija. Ona je suosnivač Heartbeats Innovation & Communication-a i ekspert za digitalni marketing u Impakt Habu u Beču. Kristina pomaže klijentima, velikim korporacijama ali i malim društvenim preduzećima, da iskažu svoj uticaj kreirajući komunikacione strategije fokusirane na ljude. Njene glavne stručne oblasti su komunikacija, kontent i marketing.
Na početku webinara je direktor Austrijskog kulturnog foruma, Adrijan Fajks govorio o novom pozivu #AustriaKulturDigital za podršku kulturi u Srbiji u doba korone.
23/04/2020
Remco van de Craats: Design and creativity against Coronavirus
Na prvom webinaru „Dizajn i kreativnost protiv koronavirusa” smo razgovarali o ulozi koju dizajn ima u pandemiji i važnosti kreativnosti za trenutnu situaciju. Naš domaćin je bio Remko van de Krats, holandski dizajner i kreativni direktor studija Edhv u Ajndhovenu.
Remko van de Krats radi na razvoju inovativnih koncepata za identitet brenda. Sa svojim timom izradio je proces brendiranja grada Ajndhovena u Holandiji i Bostona u SAD-u. Predavao je multidisciplinarni dizajn na Ajndhoven akademiji za dizajn. Radio je kao dizajner u prestižnom istraživačkom i dizajn studiju OMA.