KreNI konferencija je okupila 80 kreativnih mladih ljudi koji su spremni da naprave korak i učine nešto u svom gradu. Tokom 5 dana imali su priliku da rade i steknu znanja od iskusnih stručnjaka iz oblasti arhitekture, dizajna, IT-ja, filma, fotografije i advertajzinga i razvijaju svoje ideje uz pomoć mentora sa iskustvom u radu sa mladima . Na kraju, ovi mladi kreativni ljudi su imali priliku da predstave svoje ideje pred najznačajnijim donatorima u zemlji i na panelima čuju od njih korisne informacije koje mogu da im pomognu u budućoj karijeri.
A ovo su ideje koje su oni spremni da realizuju:
- QT klub
Osnovna ideja je da se formira prostor gde će mladi ljudi moći da se okupe, dobiju kvalitetan sadržaj i organizuju svoje događaje. Svaki član će platiti simboličnu mesečnu naknadu i zauzvrat može dobiti kafu, sok ili čaj po takođe simboličnoj ceni. Cilj projekta je da se mladi ljudi sklone sa ulica, da se povežu i provedu kvalitetno vreme baveći se kreativnošću, obrazovanjem, socijalizacijom i reciklažom.
- Oslikani(š)
Ideja projekta je da se urade murali u Nišu. U planu je da se organizuje on-lajn kampanja i putem društvenih mreža pozivaju građani da se priključe akciji i da predloži mesta gde bi trebalo da se urade murali. To će angažovati mlade ljude, studente arhitekture, umetnosti i dizajna, i dati im priliku da iskažu svoju kreativnost.
- FUSE
Kreiraće se platforma na kojoj će mladi umetnici imati priliku da izrazi i predstavi sebe. Mladi umetnici (muzičari, dizajneri, fotografi, snimatelji …) nemaju prostora da se iskažu, i ova platforma će im dati mogućnosti da se povežu sa potencijalnim poslodavcima.
- Kreativna revolucija
Ideja projekta je da se promoviše biciklizam kao zdravog načina života i stvaranje mreže biciklističkih staza u Nišu. Tim želi da sprovede javnu kampanju na nivou grada da se podigne svest o značaju biciklizma i da napravi parking mesta u gradu gde će građani moći iznajmiti bicikl.
- Sharing Center
Ideja projekta je da se uspostavi veb platformu na kojoj će studenti i kompanije imati svoje profile kako bi se postiglo njihovo umrežavanje. Ideja je da se povežu nezaposleni mladi ljudi i kompanije kako bi se obezbedila praksa mladim ljudima i pripremili se za tržište rada.
Ukoliko ste propustili njihovo predstavljanje, možete pogledati ispod!
Sigurni smo da je konferencija postigla svoj cilj promovisanja sektora kreativnih industrija kao alata za rešavanje problema u društvu, ali najviše od svega, u podržavanju kreativnih mladih ljudi u njihovom nastojanju da stvore bolje mesto za život.